sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Tää on tätä motivaatiota

Mulla on näköjää iha samallaine motivaatio sekä laihuttamisen että blogin kirjottamisen suhteen...kuten kirjoittamieni tekstien määrästä voi päätellä.

Mutta päivitystä. Joulun ja uudenvuoden välinen viikkohan meni ihan perseelleen. Ei puhettakaan laihuttamisesta vaan alejoulukarkkien ja alejoululaatikoiden mättämistä. Liikunnan puutteesta nyt puhumattakaan. Ajattelin alottaa sitte uudenvuoden jälkeen uudestaan. Ja niin teinkin. Nyt on viikko tiukkaa linjaa takana. Ja mulla on ilosia uutisia!

Paino on pudonnut ja mitat pienetynyt! Okei, realistina tiedän niiden olevan lähinnä nesteitä, mutta silti. Jotakin on tapahtunut! Paino oli siis 1,4 kiloa vähemmän kuin joulupäivänä, eli kaksi viikkoa sitten. Mittoja otin ainakin tuhannesta kohtaa, ja kaikki paitsi yks oli pienentynyt. Otin itseni motivoimiseksi myös kuvat itsestäni. Edestä, takaa ja sivusta. Ei herran tähden, ne jos mitkä motivoi! En tiennyt näyttäväni sentään NIIN kamalalta. Mutta siinä mä olin. Lihavana.



Oon tämän viikon siis tehny semmosen homman että oon yksinkertasesti laskenu kaloreita. Karppaukset on niin testattu juttu ja siihen hiilarisyyniin en enää ala. Toki hiilareita tulee automaattisesti vältettyä kaloreiden laskemisen myötä. Sisältävät nimittäin paljon kaloreita. Olen erityisen ylpeä itestäni kun tiukka linjani ei kaatunut edes töissä. Loma loppui ja työt starttas samaan aikaan mun laihiksen kans. Ja töissä jos missä niitä houkutuksia on. 

Läskiähän tässä vielä ollaan. Mutta kuten sanotaan, tästä on hyvä jatkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaisia kommentteja otan mielelläni vastaan. Kiitos kommentistasi!